سرای من

الا یا ایها السافی ادر کاسا و ناولاها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

سرای من

الا یا ایها السافی ادر کاسا و ناولاها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

شاهین عزیز دلم

سلام  بچه ها من اولین با هست که مطلب وبلاگمو پاک میکنم یعنی تو هر شرایطی باشه من پاک نمیکنم ولی این بار به خاطر آقا شاهین گل که یه کم از ما دلخور شده بود

در ضمن اینم بگم که شاهین دوست صمیمی منه و اصلا  دلم نمیخواد کسی باهاش در بیفته وگرنه...

 

نظرات 13 + ارسال نظر
امین 1385,05,30 ساعت 12:47 http://www.aminhe.blogfa.com

ای وووول
کسی سی ما شاخ نوبو که......موبورم

بهار 1385,05,30 ساعت 21:56

تنوع تو مطالبت ایجاد کردی عالی شده.جوکاتم حرف نداش مخصوصا آخریش.منتظر جوکای بعدی هستیم اقا مسعود موفق باشی

سارا 1385,05,30 ساعت 21:56

سلام خسته نباشی چرا همه جکات دست ۲ بود.

سلام همزاد خودم
خوبی بابا بی معرفت من این همه گفتم کی بریم خواستگاری جواب ندادی که
من ۴ بعد از ظهر به دنیا اومدم تو چی ؟‌

رضا 1385,05,31 ساعت 14:04 http://shadlvlehr.blogfa.com

ای ول مسعود

شاخ نشید براش .مسعود بره ما هم هسیم

سلام
من سیاوش نویسنده ی وبلاگ جدید "معرفی وبلاگهای بهبهانی" هستم.
انگیزه و هدفم از موضوع این وبلاگ معرفی وبلاگهای بهبهانی و آشنایی همشهریان با مطالب و نویسنده ی آن – گسترش وبلاگ نویسی در شهرستان و ... میباشد.
شما میتوانید با پاسخ دادن به سوالات من را در معرفی خود و وبلاگ کمک کنید:
1. نام 2.سن(سال تولد بهتره) 3.مدرک تحصیلی 4.شغل و.... و علاقه مندیها از جمله: 5.وسیله ی نقلیه مورد علاقه 6.تیم مورد علاقه(باشگاهی ایران- باشگاهی خارجی – تیم ملی ) 7.ورزش مورد علاقه 8.و...
ودیگر اطلاعات لازم از جمله تاریخ آغاز به کار وبلاگ(وبلاگ مورد نظر نه وبلاگ نویسی!) و..
از همکاری شما صمیمانه قدردانی میکنم!
به عنوان مثال (وبلاگ شخصی نویسنده):
نام وبلاگ: قطره باران
موضوع: شعر و ترانه – عکس – آهنگ درخواستی – بیوگرافی هنرمندان و...
تاریخ شروع: پاییز 84
www.rd.blogfa.com آدرس وبلاگ:

اطلاعات نویسنده:
نام: سیاوش
سال تولد: 1367
مدرک تحصیلی: دیپلم ریاضی
شغل: محصل
ماشین مورد علاقه...!
تبم مورد علاقه: استقلال تهران – میلان ایتالیا – تیم ملی آرژانتین
ورزش مورد علاقه: فوتبال – موتور سواری
و...
جهت عضویت در وبلاگ اقدام نمایید... منتظرتان هستم

یاس 1385,06,01 ساعت 15:44 http://rangarang1385.blogsky.com

سلام مرسی که به من سر زدی بازم بیا قدمت به چشم

سلام آقا مسعود.
یه سر بیا پیشم. واسه نظرت هم پاسخ نوشتم. حالا چرا پاک کردی متن و ؟

خدا برای هم نگهتون داره ... تو و شاهین رو !

پایدار باشی .

سلام رفیق.
وبلاگ توپی داری.
من قبلا لینکیندمت ولی نمی دونم که تو کی هستی.

سحر 1385,06,09 ساعت 04:31 http://www.arosak-q8.blogfa.com

سلام من اولین باره به وبلاگت سر میزنم ولی وبلاگ خیلی جالبی داری داش مسعود حلا نوشته هات چی بود که باک کردی:d

سلام
خوبی؟
آپ نمی کنی!
نیومدی پیشم!
من آپم
بیا و حتما حوصله کن بخون
به خاطر خودت
منتظرم
قول دادی هان :)

ثریا 1385,06,11 ساعت 13:48

سلام خوبین ؟ دیگه نمییان اونورا . اگه مایل نیستین بگین تا من لینکتون رو پاک کنم . چون من دوست دارم دوستانم بهم سر بزنن . من چند بار اومدم ولی شما نیومدین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد