سرای من

الا یا ایها السافی ادر کاسا و ناولاها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

سرای من

الا یا ایها السافی ادر کاسا و ناولاها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

وظایف شما در ایام عید نوروز

 

سلام به همه شما دوستای گلم

میدونم که همتون دیگه از شنیدن جمله سال نو مبارک حالتون به هم میخوره ولی سال نو مبارک

امیدوارم تو این سال همه شما به آرزوهاتون برسین گرچه من معتقدم که هیچ کس به آرزوش نمیرسه چون اگه اینطوری باشه که دیگه اسمشو نمیشه گذاشت آرزو درست میگم یا نه؟

خوب حالا چند تا پیام تبریک سال نو رو بخونین و بعدش براتون بگم که اگه رفتین مهمونی چی کار کنین منظورم همین دیدو بازدیدهای عید هست امیدوارم خوشتون بیاد

 

پیام تبریک یک ترک:

همسرم ( اسمتو نمی گم چون ممکنه نامحرم ببینه ) مبارک باشه ( علتشو نمی گم چون ممکنه نامحرم ببین ) باشد که همیشه کنارم باشی ( جاشو نمی گم چون ممکنه نامحرم ببینه ).

همسرت: گضنفر

 

پیام تبریک یک لر :

عزیزوم فاطومه جان ، تنها پیا ( مرد ) ی زندگانی من ، دونی ( می دونی ) که چم ( چقدر ) دوستت دارم هان ؟ نمدانی ( نمی دانی ) باشید ( باشه ) بهرحال مبارکه .

همسرت: جان ممد

 

پیام تبریک یک کرد :

همسرم کاک ( برادر ) جان سفیده ( سپیده ) ، یه دنیو ( یک دنیا ) رازقی با راز عشق برای تو . می بوسم دو چشمتو ، می پوسم ز دست تو . عیدت مبارک بمونه . کاش خوش باشی همیشه .

همسرت : یاشار

 

حالا بریم سراغ عید دیدنیهااااااااااااااااااااااااااااااااا به به

اینجانب مسعود این وظیفه خطیر را بر دوش خود میبینم که قبل از راهی شدن شما، در راستای اطلاع رسانی مطالبی را برای هرچه ماندنی تر شدن خاطره عید دیدنی و خاله بازی به عرضتان برسانم :

  

سعی کنید برای عید دیدنی هفته اول را مد نظر قرار دهید چرا که هنوز آجیل ها گلچین وته جعبه های شیرینی نمایان نشده!وقتی هم درهنگام مراجعت صاحبخانه خواست برای بازدید در هفته دوم با شما قرار بگذارد با ناراحتی و تعجب ساختگی و اظهارغصه و اندوه یاد آوری کنید که برایهفته دوم برنامه مسافرت دارید!

 

از آنجا که میدانم تمام شما انسانهایی بس خجول و کمرو هستید توصیه میکنم در نزدیکترین نقطه که فاصله ی کمی با تنقلات دارد سکنی گزینید!

 

به هنگام رد و بدل کردن عیدی ها اگر به این بهانه که شما دیگر بزرگ شده اید از عیدی دادن به شما خودداری نمودند ابدا به روی خود نیاورید !در عوض آنقدر به فرد عیدی دهنده زل بزنید ونگاهش کنید که عاقبت خود معذب شده و دست به جیب خواهد برد و احتمالا در حالی که لبخندی تصنعی بر لب دارد خواهد گفت :عیدی که کوچیک بزرگ نداره!!!

 

سعی کنید پوست میوه و بقایایی از آجیل را که دیگر قابل خوردن نیست را در پیش دستی بغل دستی خود ریخته وبا خیال راحت و وجدان آسوده به تناول خود ادامه دهید!(البته در اینکار سرعت عمل شما نقش بسزایی دارد!)

 

همیشه یک کیسه پلاستیک همراه خود داشته باشید تا در برابر چشمان بهت زده  و نگاه  ملتمسانه صاحبخانه مقداری هم آجیل و میوه و ...برای راه برگشت داشته باشید تا حوصله تان سر نرود ! 

 

پیشنهادی که در آخر دارم این است که ...اگر در جایی حضور دارید که شمار مهمانان از بیست نفر تجاوز میکند ...موقع خروج نگاهی به کفش ها بیندازید و هرکدام که بیشتر به دلتان نشست را به پا کرده و سریعا محل حادثه را ترک کنید!!!

 

البته راهکارهای بسیاری برای لذت بردن از عید دیدنی ها وجود دارد ... من تنها به روشن کردنجرقه هایی در ذهن شما اکتفا کردم ...فقط کمی خلاقیت لازم است تا ...!

و در ضمن نکته اصلی این است که اگر هنگام روبوسی کردن در جای شلوغی قرار داشتین مواظب قاطی شدن زن و مرد باشین و در عین حال میتوانید از این فرصت نیز به نحو احسن استفاده کنید ....!!!

  حالا دیگه میل خودتونه دیگه ببینم چی کار میکنین

 

 

نظرات 24 + ارسال نظر

اووووووووووووووووووووووووول :)))))))))))))))))

مرتضی 1385,01,04 ساعت 00:11 http://crazypc.blogsky.com

سلام اوووول

سلام ... مرسی آقا مسعود ... نکنه میخوای بقیه مردمو هم مثل خودت کنی :))‌ ... ولی خوب بد هم نیست حال مردم گرفته بشه روزای عید ... خوب نیس همش خوشحال باشن :))‌ ... وقت کردی طرف ماهم بیا ... بای بای

مالک 1385,01,04 ساعت 01:15

ما مه نخون خا ولی حتما خوبی دگه
یه هم نظر مه نظر چنن؟

زهرا 1385,01,04 ساعت 11:12 http://www.yenafari.blogfa.com

مسعود خان عیدت مبارک باشه
نیومدی تو وبلاگم نیومدی
موفقی هم که اومدی زدی تو ذوقم
بیا که صادق برات روشن کردن کامپیوتر آموزش داده

سلام
سال نو مبارک
انشاالله سال خوبی داشته باشید
موفق باشید
فعلا

سلام ... سال نو مبارک ...
پیام تبریک ها با حال بود!
همیشه موفق باشی ....

ثریا 1385,01,05 ساعت 09:46 http://orphic.blogsky.com

سلام اقا مسعود . مرسی که بهم سر زدید . خوشحالم کردید . من لینک شما رو می زارم . ممنونم ازتون . ارادتمند: ثریا

مسعود جان اینا رو ننویس
چون بعضی ها فکر می کنن ما دزدیم.

بهار 1385,01,05 ساعت 23:05

به قول مالک حتما مطلبت خوبه ولی من خوندمو نظر دادم هاااااااااااااااااااا
منتظر آپ های جدید هستیم

Salam massod jan khobi aziz
man ba wblag u tazeh ashena shdoam
man wblag tono too ghesmat rozaneh gozashtam
shoma wblag mano ba onvan ....booter ... bezar va be wblag man sar bezan
ghor banet behshad

احسان 1385,01,08 ساعت 20:08


با سلام و تبریک سال نو

گروه اینترنتی webgozar در یک اقدام بی سابقه موفق به طراحی

صفحه ی فارسی یاهو میل شد. در این صفحه شما براحتی میتوانید

تمامی امکانات یاهو که در صفحه یاهو میل ذکر شده است به صورت

فارسی مشاهده نمایید . برای استفاده از این امکان میتوانید به صورت

رایگان از لینک زیر برای وارد شدن به صفحه فارسی استفاده نمایید.

http://login.us.a1.rd.photo.mail.yahoo.mywebs.ir/?rd=1170

اگر سوال یا پیشنهادی دارید میتوانید با آدرس info@webgozar.com

تماس حاصل نمایید.

موفق باشید.


با سلام و تبریک سال نو

گروه اینترنتی webgozar در یک اقدام بی سابقه موفق به طراحی

صفحه ی فارسی یاهو میل شد. در این صفحه شما براحتی میتوانید

تمامی امکانات یاهو که در صفحه یاهو میل ذکر شده است به صورت

فارسی مشاهده نمایید . برای استفاده از این امکان میتوانید به صورت

رایگان از لینک زیر برای وارد شدن به صفحه فارسی استفاده نمایید.
http://login.us.a1.rd.photo.mail.yahoo.mywebs.ir/?rd=1198

اگر سوال یا پیشنهادی دارید میتوانید با آدرس info@webgozar.com

تماس حاصل نمایید.

موفق باشید.

سلام . سال نو مبارک . بنده رو دوست قدیمی خطاب کرده بودین . ممنون از محبت شما ولی من راستش به جا نمیارم شما رو . رفتم پروفایل شریفتون رو خوندم دیدم توضیحات اصلن کامل نیست ! حالا واقعن دوستان قدیمی هستیم یا همین طوری محض تعارف این جوری نوشتین ؟! به هر صورت ؛ باز هم ممنونم . پست شما رو خوندم . پست های قبلی رو هم ان شاالله می خونم . موفق باشید .

سلام دوست گلم
ببخشید دیر اومدم سال نو تو هم مبارک
من سفر بودم
موفق باشی

سلام مسعود جان، جالب بود. ولی فکر نمی کنی یه کم پیشنهاداتت خطری بود؟

sara 1385,01,20 ساعت 12:07 http://sheida.blogfa.com

mersi ke be man sar zadi matlabe jelebi bod ey vallllllllllllllll

ایران جاوید 1385,01,22 ساعت 21:25

توجه توجه

خطر بیخ گوش مردم ساده
اگه آینده عزیزانتون رو دوست دارید
مطلب بسیار بسیار مهم وبلاگ زیر رو بخونید
و اونو واسه لیستتون بفرستید
http://networkerhelp.blogfa.com/

زهرا ( یه نفری ) 1385,01,27 ساعت 17:32

مسعود خان لطف کن و دیگه به وبلاگ من نیا و نظر نده خوب که از قبل به امین هم گفته بودم که بهت بگه
اگه مطلب تکراری می ذارم تو وبلاگم با ذکر منبع می گم مثل تو نیستم قانون کپی رایت رو رعایت کن
دفه اخرتم باشه که به من و وبلاگم بی احترامی می کنی اگه جربزه داری خودت یه کم و ذوق وسلیقه به خرج بده و مطلب تازه بنویس تو وبلاگت

سلام مسعود گل
نمی خوای آپ کنی
موفق باشی

سلام
یه چند تاکوچه پایین تر یه کلبه کوچیک و حقیر هست به اسم "حضرت عشق" که امروز به دو مناسبت یه جشن کوچولو بر پاکرده و میخواد توی اون جشن از عشق و امید بگه و یک ساله شدن عشقش رو جشن بگیره ... .
با اینکه کلبه اش خیلی کوچیکه و حقیر ولی جای همه دلای عاشق رو داره چون اون با عشق بنا شده و خودتون وسعت عشق رو بهتر از اون بلدین ... .
خیلی خوشحال میشه اگه منت بذارین واونولایق بدونین وبه مهمونیش بیاین...

منتظر حضور سبزتون هستم...
خوشحالم میکنین چون امروز هم تولده خودمه هم تولد یک سالگی عشقم ...
موفق و عاشق باشین
مریم

سلام لینکتو گذاشتم
مرسی
هر وقت تولد تو هم شد تولدت مبارک (چشمک)

آرزو رو اگه بهش برسی هم باز اسمش آرزوئه ... ازلبته از نظر من .

سلامم خوبی؟
من اپ کردم
منتظر حضور سبزت هستم


یک پنجره برای دیدن
یک پنجره برای شنیدن
یک پنجره که مثل حلقه چاهی
در انتهای خود به قلب زمین می رسد
وباز می شود به سوی وسعت این مهربانی مکرر آبی رنگ
یک پنجره که دست های کوچک تنهایی را
از بخشش شبانه ی عطر ستاره های کریم
سرشار می کند
و می شود از آن جا
خورشید را به غربت گل های شمعدانی مهمان کرد -
یک پنجره برای من کافی ست

سلام عزیز وبت خیلی قشنگه
بهت تبریک میگم
به من هم سری بزنی
بایییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد