سرای من

الا یا ایها السافی ادر کاسا و ناولاها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

سرای من

الا یا ایها السافی ادر کاسا و ناولاها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

مست عشق

 

 

راهش ادامه خواهد داشت

آن گاه که به تنهایی خویش ایمان آوردم

طاقتم برید

خواستم بمیرم

خواستم تمامی شما را با خوشی ها و خود فریبی هایتان بگذارم

و بروم...

 

جاده بی انتها بود و من از پای افتاده ای نحیف...

 

اما

اما او آمد

دستم را گرفت

و به من آموخت

که تنهایی حقیقت است

که راه چیست

که آسمان شب را برای سفر انتخاب کنم

که دروغ چیست

و راست کجاست...

 

ایستادم

پریدم

به دوردست

دور از وادی ابلهانه فاحشگان و لذت پرستان

به جادو پریدم

به شب

به تعالی روح...

 

نشانم داد

بسیاری را که به بهای ناچیز

برای به دست آوردن ناچیزتر

بسیار از دست دادند

و آموختم که چنین نباشم!

 

چه بسیار که از او یاد گرفتم

اما هرگز از من چیزی نخواست

و یاد گرفتم که چنین باشم

اما نه با همه چون ابلهان

به آنان که پیمانه خویش را پاس می دارند...

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام
خوبی؟؟؟
عالی بود
خوشم اومد
مرسی که به من سر زدی
موفق باشی

سلام دوست عزیز .
ممنونم که به وبلاگم اومدین .
برای من دعا کنین.
ارادتمند: ثریای دلتنگ

امین 1384,10,08 ساعت 13:32 http://www.aminhe.blogfa.com

tet kho mikhas yahoo tark kona :D

م. 1384,10,08 ساعت 19:07 http://mehdij.blogfa.com

سلام.
واقعا زیبا بود.در ضمن
بشین درستو بخون.

از تصمیم به بازگشتت خوشحال شدم ، هر بازگشتی آدم را خیلی خوشحال می کنه !

زهرا 1384,10,09 ساعت 09:45 http://www.yenafari.blogfa.com

سلام مسعود خان خسته نباشی ممنون ازاینکه به وبلاگ من سر زدی وبلاگ شما هم جالبه موفق باشی فقط اگه رنگ متنات رو با زمینه جور کنی خیلی خوب میشه

سلام همزاد من
خوشحالم که برگشتی
امیدوارم که به اون چیزی که می خواستی رسیده باشی
موفق باشی
بازم بیا

سلااام مهربون. همشو خوندم. قشنگ بود. یمی اول سیندرلا و یکی این متن آخریت. موفق باشی. اگه شد به منم سری بزن.

simin 1384,10,17 ساعت 11:24

masood joon hich moghe fek nakon tanhayi haghighate tamoome matn hato khoondam harf nadaran nazdike 1saat faghat be khoondane matnhat gozasht

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد