سرای من

الا یا ایها السافی ادر کاسا و ناولاها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

سرای من

الا یا ایها السافی ادر کاسا و ناولاها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

تولدم مبارک

 

دلم می‌خواد بنویسم. از اینجا. از دنیایی که توش زندگی می‌کنم. از دیروز از امروز از فردا. از آدم‌هایی که تو این دنیا زندگی می‌کنند. از آدم‌هایی که دیگه نیستند ولی بودند. از آدم‌هایی که فردا می‌آیند. بنویسم از خوشه‌های طلایی گندم که زیر نور آفتاب می‌درخشند. از شالیزارهای سرسبز شمال. از تو. به نام تو. به نام تو ای پدید آورنده عشق و دوستی. به نام آسمان آبی دل عاشقان. به نام چشمه‌های دوستی و صفا. به نام حضرت دوست. بنویسم تا بدونی که هستم. بدونی که دوستت دارم. می‌نویسم تا دوستم داشته باشی. می‌نویسم تا همیشه با من بمانی. همیشه و همه جا در کنار من ای آشنای غریب. تولدت 20 سالگی‌ات مبارک مسعود جان، سایه‌ی همیشه همراه من. تولدت مبارک...

نظرات 9 + ارسال نظر
sara 1384,08,20 ساعت 00:34 http://www.sheida.blogfa.com

مسعود جان تولدت مبارک امیدوارم همیشه پیروز و موفق باشی

LiNa 1384,08,20 ساعت 01:41 http://lovelyqatargirls.blogfa.com

salaaam masoooud tavalaoodet moborak vali yadet bashe cake nadadi behemoooooooooon. byebye

سلام مسعود جان تولدت مبارک امیدوارم که ۱۰۰ سال زنده باشی به منم سر بزن

سلام
تولدته ؟ مبارک باشه ... بابت لینک هم ممنون ، فقط من الان نمیتونم به لینک هام کسی را اضافه کنم ...

TAVALOD TAVALOD TAVALODET MOBARAK BIA SHAMARO FOT KON TA FARDA SOBH BISHTAR NEMIKHAM ZENDE BASHI MASOOOD JAN TAVALODET MOBARAK WEBLAGET HAM GHAHSANGEEEEEE

Rofouzeh 1384,08,22 ساعت 21:21 http://partizanha.blogsky.com

سلام ... جا داره من هم به شما تبریک بگم ... امیدوارم همیشه روزهای نو و شروعی تازه برای زندگی داشته باشی و از سختی های راه هیچ وقت نترسی! ... برات آرزوی موفقیت دارم ... (با تبادل لینک موافقم ..)

مرتضی 1384,08,24 ساعت 10:11 http://crazypc.blogsky.com

سلام تولدت مبارک ممنون که به من سر زدی یه لینک هم به من بد بحت بده

سلام مسعود گلم
واقعا عالی بود
من شما رو لینکیدم
خوشحالم که روزهای تولدمون یکیه
تولدت مبارک
موفق باشی بازم بیا

simin 1384,10,23 ساعت 09:40

masood nemidoonestam adam be in ghashangi mitoone tavalodesho be khodesh tabrik bege
karet dorose
ghaboolet daram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد